גולד לייבל חוסך דלק ומשפר את ביצועי המנוע

שתף

שימוש בתוסף דלק כמו גולד לייבל יכול לחסוך לכם לא מעט דלק ועל הדרך גם לשפר את זיהום האוויר שפולט הרכב

liq-dolg (1)

ליקווי מולי גולד לייבל

רוב הצרכנים מכירים את המונח "תוסף דלק" אך למרות זאת במקרים רבים הם מתנגדים להשתמש בו וזאת בעיקר מכיוון שקשה להסביר בדיוק מהו התוסף ומה הוא עושה. ההגדרה המילונית ל"תוסף" היא חומר שמוסיפים לדברים שונים כדי לשפר את התכונות שלהם. ביסודה ההגדרה נכונה, אולם בתחום הרכב התוספים למעשה אמורים לעשות הרבה יותר. התוספים משפרים את התכונות החיוביות של חומרי הבסיס, מצמצמים או מעלימים תכונות בלתי רצויות ופותרים תקלות.

 תוספי הדלק והשמן כוללים חומרי ניקוי ואטימה שקיימים בדלקים ובשמנים הרגילים, אבל ברמה נמוכה. לכן, ברכבים שהנסועה השנתית שלהם נמוכה יחסית או ברכבים שנוסעים הרבה קילומטרים בתוך העיר עוצמת הניקוי של התוספים שמגיעים בדלקים או בשמנים הרגילים אינה מספיקה. במקרים כאלו עלול בעל הרכב להיתקל בבעיות שונות, שכדי לפתור אותם בצורה פשוטה ולהימנע מהוצאות מיותרות על תיקונים, יש להשתמש בתוספים השונים בהתאם לקטגוריות הרלוונטיות.

למפה של כל נקודות המכירה לחצו כאן

 

השימוש בתוספי Liqui Moly נבדק ומומלץ

תוספי דלק משפרים את ביצועי המנוע ועל כן רצוי להשתמש בהם. שימוש בתוספי דלק מאפשר טיפול טוב יותר ברכב, מפחית את תוצרי הבעירה הלא רצויים ומאפשר פליטת גזים נקיים יותר ממנועים נקיים. עוצמת הניקוי של תוספי Liqui Moly, יצרנית התוספים הגדולה ביותר בגרמניה, משפרת את ביצועי המנוע, ומכיוון שנוסחאות התוספים נבדקות בקפידה ונמצאו נכונות ומתאימות, השימוש בתוספי Liqui Moly ברכב מומלץ ביותר. השימוש בתוספי Liqui Moly אינו מלווה בתופעות לוואי המזיקות ומחמירות את מצב המנוע ואת אופן הטיפול בטיהור גזי הפליטה.

מניעת בזבוזי דלק והפסדי כוח

בתהליך הבעירה נותרים בחלל הצילינדר חלקיקים זעירים של פיח. חלקיקי הפיח מצטברים על דפנות הצילינדר, על מחטי המזרקים ועל גבי השסתומים, מצפים את הבוכנה וסותמים את חרירי ההזרקה. הפיח גורם בהדרגה לביצועי מנוע ירודים, לעלייה בצריכת הדלק וכן לפליטה רבה יותר של גזים מסוכנים. במנועי בנזין, השימוש בתוספי דלק מסייע להבטיח טיפול יסודי במערכת ההזרקה. שסתומי היניקה והפליטה חייבים גם הם להיות נקיים ממשקעי הפיח. במנועי דיזל, ניתן לזהות הצטברות פיח באמצעות שמיעת נקישות מנוע (צלצולים) מוגברות. מערכת דיזל מזוהמת גורמת להפסדי כוח, פליטת פיח וזיהום הסביבה. תוסף דלק המיועד למנועי דיזל משפר את איכות הזרקת הדלק. הוא מאפשר את הבעירה הטובה ביותר בנתונים הקיימים, מאפשר ביצועי מנוע טובים יותר, מוריד את צריכת הדלק ומפחית את פליטת הגזים הרעילים, ובכך הוא מסייע לשמירה על סביבה נקייה יותר.

גולד לייבל – Gold Label

פיתרון לתקלות :

  • הספק מנוע נמוך.
  • סיבובי סרק לא יציבים. (לא בטווח)
  • התנעה קשה.
  • תוצאות בדיקת זיהום אויר לא תקינה.

סיבות לתקלה:

סעפת יניקה ובית מצערת מזוהמים, מרימי שסתומים תפוסים, חסימות במיצב סיבובי סרק, מערכת דלק מלוכלכת, לכלוך במערכת ה-VVT לתזמון שסתומים.

פעולת התוסף :

מנקה את מערכת הדלק מפני מזהמים, מסיר פיח, מסיר משקעים מצינורות הדלק, מהמזרקים ומשסתומי היניקה. מאפשר: תגובת מצערת טובה יותר, ריסוס דלק טוב יותר ומדויק יותר, התנעה קלה יותר, מונע חנק מנוע ותערובת דלה. Gold Label מיועד גם לשמר את איכות הדלק במקרים שבהם הרכב צפוי להיות מושבת לתקופה ממושכת (עד חצי שנה) .

אופן השימוש:

להוסיף ישירות למיכל הדלק (1/2 מיכל מלא בדלק לכל היותר) ,לנהוג עם הרכב כ-200 ק"מ. תוסף הGold Label מחזק את תוספי הדלק המקוריים, שמתאדים בזמן שבו הרכב מושבת.

יעילות 10,000 ק"מ.

הסתייגות:

לא יעיל כששסתומים שרופים, מצערת פגומה, תקלת מחשב (לרבות חישן למבדא), בלאי מנוע, לחץ דלק לקוי, חוסר דלק, חסימות במיצב סיבובי הסרק ובעיות חשמל.

למפה של כל נקודות המכירה לחצו כאן

או צרו איתנו קשר בכל שאלה ונשמח לעזור:

    Facebook Comments